Я ознайомився із Політикою конфіденційності та даю свою згоду на обробку моїх персональних даних.Згоден
Гаряча лінія:
0800 509 001 Пн-Пт, з 9.00 до 18.00

Пресс-центр

Новости

Digital for NGO. Основи інтернет-просування для некомерційних організацій. БЛОГ Юлії Багрій, менеджера із зовнішніх комунікацій Фонду Ріната Ахметова

17.02.2018

Діджиталізація всього навкруг триває. І якщо тебе немає в інтернеті – тебе взагалі немає. Це стосується абсолютно всіх – людей, компаній, організацій. Тому, якщо ви хочете бути почутими та побаченими, йдіть в інтернет! (Навіть не віриться, що в 2018 році ще потрібно таке радити).

НДО часто працюють з дуже обмеженими бюджетами, і для них діджитал-майданчики – найбільш вдале рішення. Тут найкраще співвідношення ціна/ефективність. З невеликими бюджетами та навіть безплатно організації можуть «докричатися» до багатомільйонної аудиторії. І, завдяки цьому, принести ще більшу користь суспільству, допомогти ще більшій кількості людей.

Отже, кілька порад для тих організацій, які готові до діджиталізації:

1. Будь-якою справою повинен займатися професіонал. Діджитал – не виняток. Не варто доручати цю роботу кому завгодно.

2. Не треба просувати вашу організацію в усіх соціальних мережах світу. Йдіть тільки на ті майданчики, де «живе» ваша цільова аудиторія.

3. Грайте з формами та форматами. Інтернет «гумовий» і в ньому можна розміщувати практично що завгодно. Не обмежуйтеся лише текстами. Використовуйте світлини, інфографіки, гіфки та меми. Відеоролики й аудіозаписи.

4. Контент для третього сектора має бути особливо емоційним. Тим паче якщо йдеться про благодійність і порятунок людей. Емоційні історії, яскраві фотографії, фрази, які зачіпають за живе – це маст хев.

5. Реклама – це не соромно. Критикувати рекламу соціальних проектів можуть тільки закінчені тролі. Таких, на щастя, мало та звертати на них уваги не варто. Тому використовуйте рекламу для просування своїх благих ідей і для фандрайзингу.

6. Діджитал-канали це не те ж саме, що ТБ і друкована преса. І головна відмінність – це інтерактивність. У діджиталі не можна говорити монологами. Це завжди діалог або навіть дискусія. Будьте готові до запитань, коментарів, зауважень і скарг. І ніколи не відмовчуйтеся у відповідь на звернення підписників.

7. Рукописи не горять. Публікації в інтернеті теж. Ніколи не забувайте про це. І перш, ніж опублікувати що-небудь (навіть коротенький коментар), переконайтеся, що це не буде використано проти вас. Зазначена інформація правдива на 100%? Не ображає вона когось? Не суперечить вона філософії та цілям вашої організації?...

8. Якщо ви займаєтеся фандрайзингом, налаштуйте на своїх майданчиках електронні системи оплати та розмістіть їх у помітному місці. Не лінуйтеся нагадувати про можливість онлайн-оплати в своїх новинах, статтях і постах.

9. Шукайте ідеї та можливості для створення вірусного контенту. Для натхнення ознайомтеся з такими успішними кампаніями, як #MannequinChallenge, #ForTheGirl та Ice Bucket challenge.

10. Численні майданчики пропонують неприбутковим організаціям безплатні опції. Використовуйте їх!

І ще одна бонусна порада! Ви можете сумніватися в своїх знаннях, силах і можливостях. У вас може з'явитися бажання відкласти діджиталізацію на потім... коли настане більш відповідний час/виграєте грант/візьмете нових працівників тощо. Але не варто цього робити. Будьте проактивними. Не чекайте правильного моменту. Поринайте у діджитал вже сьогодні. Чим пізніше ви візьметеся за це, тим пізніше отримаєте потрібний ефект. А отже, ви зробите набагато менше добрих і потрібних справ.

ДЖЕРЕЛО

Поділитися новиною: Наверх Головна
Статистика на 25.06.2018
ГУМАНІТАРНИЙ ШТАБ ПРАЦЮЄ
1419 днів 19 год. 23 хв. 27 сек.
видано
12 088 506
продуктових наборів
з них
11 212 769
дорослих наборів і
875 737
наборів для дітей
від 0 до 35 місяців
Останні новини
Читати всі новини
Відео
Фото
КОНТАКТИ
0800 509 001 Пн-Пт, з 9.00 до 18.00