Гаряча лінія:
0800 509 001 Пн-Пт, з 9.00 до 18.00

Пресс-центр

Новости

Фізична ідентифікація в «Ощадбанку»: Інструкція для переселенців

07.11.2017

Фото: dnews.dn.ua

Чи всі переселенці повинні проходити фізичну ідентифікацію, для чого це необхідно, коли необхідно її проходити, як має проходити процедура й інші питання роз’яснили юристи. Про це повідомляють «Донецкие новости», посилаючись на інструкції, які були розроблені БФ «Право на захист». Ці рекомендації випливають із положень Постанови уряду України № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» від 05.11.2014 року.

Фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні АТ «Ощадбанк» необхідно проходити тільки внутрішньо переміщеним особам (ВПО), які отримують пенсії на карткові рахунки, відкриті в «Ощадбанку». Така вимога визначена чинним законодавством для забезпечення гарантованого отримання ВПО пенсії й належного рівня фінансової безпеки платіжних операцій із такими засобами.

За відсутності проходження фізичної ідентифікації у визначені урядом терміни видаткові операції за картковим рахунком будуть автоматично зупинені, про що «Ощадбанк» надсилає ВПО відповідне СМС-повідомлення. Це призводить до того, що зняття коштів із рахунку неможливе до моменту проходження пенсіонером фізичної ідентифікації. Водночас операції поповнення й зарахування коштів на картковий рахунок не блокують.

Термін дії електронного пенсійного посвідчення або платіжної картки пенсіонера до моменту отримання ним електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) становить 3 роки.

Важливо:

  • зупинка «Ощадбанком» витратних операцій за картковим рахунком не є припиненням нарахування пенсійних виплат.
  • Рішення про припинення нарахування пенсії уповноважені приймати тільки органи пенсійного фонду Україна.
  • призупинення витратних операцій за картковим рахунком не спричинює перевипуск платіжної картки або ЕПП.

Коли потрібно проходити фізичну ідентифікацію переселенцям, які мають платіжну картку

ВПО, які ще не отримали ЕПП, мають проходити фізичну ідентифікацію що 3 місяці до отримання ними ЕПП.

Перша фізична ідентифікація для таких пенсіонерів здійснювалася в будь-якому відділенні «Ощадбанку» до 1 травня 2017 року. Через 3 місяці з дати першої фізичної ідентифікації (а це може бути не тільки 1 травня, яке є тільки граничним терміном для проходження першої ідентифікації) пенсіонер зі своєю платіжною карткою повинен пройти наступну фізичну ідентифікацію, і це повториться через 6, а потім і через 9 місяців (тобто протягом кожних наступних 3 місяців із дати проходження ним першої ідентифікації) до моменту отримання ЕПП. Після отримання ЕПП пенсіонер повинен проходити фізичну ідентифікацію в інші терміни.

Наприклад: Якщо ви пройшли першу фізичну ідентифікацію 20 квітня 2017 року, то наступна повинна відбутися до 20 липня, а далі – до 20 жовтня 2017 року й так далі. Фізична ідентифікація не обов’язково повинна відбутися день у день (саме 20 календарного числа місяця). Важливо її пройти протягом чергового тримісячного терміну – до настання відповідного 20 числа.

Коли потрібно проходити фізичну ідентифікацію переселенцям, які мають ЕПП

Після отримання ЕПП такі пенсіонери мають проходити фізичну ідентифікацію перші два рази кожні 6 місяців, а надалі – 1 раз на рік:

  • перша фізична ідентифікація для ВПО проводиться в перший рік після отримання картки протягом перших 6 місяців із дати активації ЕПП;
  • друга – у перший рік після отримання картки протягом наступних 6 місяців від попередньої ідентифікації;
  • третя – у другий рік після отримання картки протягом 12 місяців від попередньої ідентифікації;
  • всі наступні – протягом 12 місяців.

Наприклад: Якщо ви отримали й активували ЕПП 15 липня 2017 року, то першу фізичну ідентифікацію повинні пройти до 15 січня 2018 року, а наступну – до 15 липня 2018 року, а втретє й учетверте– до 15 липня 2019 року і 15 липня 2020 року відповідно.

Як банк інформує переселенця про необхідність проходити фізичну ідентифікацію

Інформація та умови проходження фізичної ідентифікації розміщується на офіційному сайті й у кожному відділенні «Ощадбанку» в місцях обслуговування клієнтів. Додатково, щоб уникнути подальшого блокування видаткових операцій, «Ощадбанк» нагадує кожному пенсіонеру про наближення дати проходження його ідентифікації, розсилаючи відповідні СМС-повідомлення.

Важливо. Всі СМС-повідомлення від АТ «Ощадбанк» надходять за єдиним зразком: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0–800–210–800.

Процедура проходження фізичної ідентифікації є безкоштовною і складається з трьох етапів:

1.Приватне звернення пенсіонера в будь-яку установу «Ощадбанку». Із собою необхідно мати паспорт або інший документ, що посвідчує особистість, і платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення (ЕПП).

2.Пред’явлення працівникові «Ощадбанку» одночасно 1) платіжної картки або електронного пенсійного посвідчення і 2) паспорта або іншого документа, що посвідчує особистість;

3.Проведення пенсіонером операції отримання готівки або перегляду залишку через касовий платіжний пристрій ПОС-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення особою ПІН-коду) або зміна ПІН-коду з використанням самої платіжної картки або ЕПП.

Якщо видаткові операції за картковим рахунком були зупинені у зв’язку з не проходженням пенсіонером фізичної ідентифікації, то для поновлення видаткових операцій за картковим рахунком пенсіонеру треба пройти фізичну ідентифікацію за процедурою, яка складається з трьох етапів, зазначених вище. Після проходження пенсіонером фізичної ідентифікації, видаткові операції за картковим рахунком будуть автоматично розблоковані банком.

Важливо. Органи Пенсійного фонду України не припиняють нарахування пенсій через не проходження фізичної ідентифікації в банку. Тому після поновлення видаткових операцій необхідності звертатися додатково до управління Пенсійного Фонду України немає.

Про порушення процедури фізичної ідентифікації або про проблеми під час проходження необхідно повідомляти в Контакт-центр «Ощадбанку»:

  • 0–800–210–800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів на території Україна);
  • (044) 363 01 33;
  • e- mail: contact-centre @ oschadbank.ua

ДЖЕРЕЛО



Поделиться новостью:
Статистика на 18.12.2017
ГУМАНІТАРНИЙ ШТАБ ПРАЦЮЄ
1230 днів 14 год. 41 хв. 7 сек.
видано
11 953 497
продуктових наборів
з них
11 083 335
дорослих наборів і
870 162
наборів для дітей
від 0 до 35 місяців
Останні новини
Читати всі новини
Відео
Фото
КОНТАКТИ
0800 509 001 Пн-Пт, з 9.00 до 18.00