Гаряча лінія 0800509001
ua
ua

Як видалити заявку на сайті перепусток?

16.01.2017

На гарячу лінію БФ «Горіння» часто звертаються з питанням про видалення заявок на сайті перепусток. Юристи організації роз’яснили, як це робити.

Видаляти заявки на сайті необхідно якщо:

  1. Заявка була подана з помилками
  2. В особистому кабінеті оформлено більш ніж 5 заявок (згідно з Тимчасовим порядком, в одному кабінеті дозволяється оформити до 5 заявок)
  3. Втрачено логін, пароль або електронну пошту, використані під час реєстрації на сайті.
  4. Закінчився термін дії пропуск (за умови, що він не був своєчасно продовжений).

Найпоширеніші помилки:

  • Заявка подана з помилками в особистих даних (помилка в ПІБ, неправильна дата народження, помилка в серії або номер паспорта);
  • Заявка оформлена російською мовою (всі заявки мають подаватися тільки українською мовою, про це йдеться в Тимчасовому порядку).

Щоб видалити заявку на сайті, необхідно:

  1. Підготувати письмову заяву на адресу однієї з координаційних груп. Ви можете вибрати будь-яку координаційну групу, бо доступ до реєстру пропусків є в кожної з них. У заяві ви повинні попросити видалити заявку і вказати її номер, а також причину видалення.
  2. Прикріпіть до заяви документи, що підтверджують вашу особу, – копію паспорта, ідентифікаційного номера та довідки переселенця (якщо вона у вас є).
  3. Заяву необхідно надіслати листом із повідомленням через Укрпошту. Якщо у вас є можливість, заяву можна доставити особисто в координаційну групу. ВАЖЛИВО! Листи, надіслані в електронному вигляді, координаційні групи не приймають.

Весь процес видалення даних займає приблизно 2–3 тижні. Координаційна група не повідомляє про видалення заявок, тому вам буде необхідно перевіряти статус заявок самостійно, заходячи в особистий кабінет. Після видалення ви зможете оформити нову заявку.

Публікація підготовлена на основі матеріалів БФ «Горение».