Гаряча лінія:
0800 509 001

Пресс-центр

Новости

ВАЖЛИВО! Змінилися правила реєстрації народження і смерті для жителів непідконтрольних територій і переселенців

27.12.2016

Фото с сайта espreso.tv

ВАЖЛИВО! Змінилися правила реєстрації народження і смерті для жителів непідконтрольних територій і переселенців

Зміни в питаннях державної реєстрації актів цивільного стану затверджені наказом Міністерства юстиції України від 2 грудня 2016 року № 3447/5. Документ набув чинності 16 грудня 2016 року. Про це повідомляє БФ «Горение» і розповідає про те, що змінилося в роботі РАЦСу для жителів непідконтрольних територій і переселенців.

Перше й головне

Відтепер громадяни, які проживають на тимчасово непідконтрольній українській владі території або переселилися з неї, можуть отримати всі види послуг державної реєстрації у відділенні РАГСу за місцем звернення. Не за місцем проживання або розташування суду, у який звернувся заявник, а в будь-якому РАГСі країни.

Зміни у сфері держреєстрації народження

За відсутності підстав для державної реєстрації народження – необхідних документів, виданих належним чином на підконтрольній українській владі території країни – її проводять тільки на підставі рішення суду про встановлення факту народження.

Для розгляду відповідної справи в суді, РАГС на прохання заявника складають письмову відмову в проведенні державної реєстрації народження, у якому викладає причини неможливості проведення такої реєстрації.

Відмову разом із заявою та іншими документами треба подавати до суду. У заяві – вказати дані про дату й місце народження дитини і відомості про батька дитини.

Державна реєстрація народження на підставі рішення суду проводиться:

  • відділом РАЦСу за місцем ухвалення рішення суду в день надходження копії такого рішення. Свідоцтво про народження оформляється і видається особі, яка була заявником у суді;
  • будь-яким відділом РАЦСу в день пред’явлення рішення. Пред’явити рішення може заявник або інший законний представник дитини.

Зміни у сфері державної реєстрації смерті

За відсутності підстав для державної реєстрації смерті – необхідних документів, виданих належним чином на підконтрольній українській владі території країни – вона проводиться на підставі рішення суду про оголошення особи померлою й рішення суду про встановлення факту смерті в певний час.

Для розгляду судом справи про встановлення факту смерті, відділ РАГС на прохання заявника складає письмову відмову в проведенні державної реєстрації смерті, у якому викладає причини неможливості проведення такої реєстрації.

Державна реєстрація смерті особи, оголошеної судом померлою, проводиться РАГС:

  • за рішенням, виданим судом, після набуття законної сили;
  • або за заявою осіб, які були заявниками під час розгляду справи в суді, а також спадкоємців.

У разі направлення судом рішення про встановлення факту смерті на тимчасово непідконтрольній території України до відділу РАЦСу, державна реєстрація смерті проводиться без всякого звернення. Свідоцтво про смерть оформляється і видається заявнику у разі його звернення до органу РАЦСу.

ДЖЕРЕЛО



Поделиться новостью:
Статистика на 18.11.2017
ГУМАНІТАРНИЙ ШТАБ ПРАЦЮЄ
1200 днів 11 год. 59 хв. 22 сек.
видано
11 911 190
продуктових наборів
з них
11 043 118
дорослих наборів і
868 072
наборів для дітей
від 0 до 35 місяців
Останні новини
Читати всі новини
Відео
Фото
КОНТАКТИ
0800 509 001