Гаряча лінія:
0800 509 001

Пресс-центр

Новости

Координаційні центри в зоні АТО: чим можуть допомогти і як до них дотелефонуватися?

26.08.2016

Фото с сайта www.tcntechnology.com

Волонтери Донбас СОС пишуть про те, що, у зв’язку з продовженням дозволів на перетин лінії зіткнення їм часто телефонують по пораду, що робити, якщо:

  • намагаєшся продовжити перепустку, а система пише, що такі паспортні дані вже внесено в систему;
  • оформив продовження, але заявка з якоїсь незрозумілої причини зникла із системи;
  • «тисну на кнопку «Переподати» — нічого не відбувається».

Волонтери поставили ці запитання, зателефонувавши на гарячу лінію СБУ. Їх перенаправили в Координаційні групи. Результати спілкування такі:

Координаційна група у Великій Новосілці:

097 258 38 47 — упродовж дня поза зоною.

050 848 69 35 — упродовж дня зайнято й поза зоною (дотелефонуватися не вдалося).

Координаційна група в Маріуполі:

097 010 94 25 або 063 658 63 97 — вдалося дотелефонуватися й отримати консультацію.

На прийом документів працюють із понеділка до п’ятниці включно з 9:00 до 17:00 (без обіду). Гаряча лінія працює 7 днів на тиждень. Телефоном можна дізнатися, чи можете ви перетинати лінію розмежування. Якщо з вашою заявкою на порталі проблема, можна подати заяву й копії документів (паспорта та ідентифікаційного коду) для оформлення дозволу в м. Маріуполь (вул. Енгельса, 35-а). Заявку на місці не коригують, а передають дані централізовано. Коригування заявки займає 3–5 днів, якщо заявка подається з нуля — 10 робочих днів або 14 календарних.

Координаційна група в Бахмуті:

067 334 24 04; 099 283 45 37; 063 693 70 40; 097 442 01 36 або 093 894 76 91 — вдалося дотелефонуватися й навіть за кількома телефонами.

Працюють із понеділка до п’ятниці включно, з 9:00 до 17:00, обід з 13:00 до 14:00. Якщо є проблема з заявкою на порталі, можна надіслати їм поштою або кимось передати, або принести самостійно заяву й копії документів (паспорт та ідентифікаційний код). Дані вносять у базу або коригують упродовж 10 робочих днів (за фактом менше). Потрібно телефонувати, щоб дізнатися про готовність.

Координаційна група в Старобільську:

066 092 36 04; 096 243 84 02; 066 897 50 81 або 095 751 98 90 — вдалося дотелефонуватися.

Працюють із понеділка до п’ятниці включно, з 8:00 до 17:00, обід з 12:00 до 13:00. Телефоном можуть розблокувати заявку. Для будь-яких виправлень потрібні копії документів. Якщо потрібно видалити заявку — передають дані централізовано в Київ або Краматорськ, обробка займає 10 робочих днів.

Координаційний центр у Краматорську:

068 351 09 63 — телефон не працював весь день.

«Взагалі, за результатами можна сказати, що, так, дотелефонуватися важко, але можливо. Консультанти охоче йдуть на контакт і відповідають із великим бажанням допомогти», — пишуть волонтери.

Тому, якщо у вас виникла проблема з переоформленням, телефонуйте в Координаційні групи — багато проблем із вашою заявкою можна з’ясувати відразу телефоном.

ДЖЕРЕЛО



Поделиться новостью:
Статистика на 18.11.2017
ГУМАНІТАРНИЙ ШТАБ ПРАЦЮЄ
1200 днів 11 год. 53 хв. 5 сек.
видано
11 911 190
продуктових наборів
з них
11 043 118
дорослих наборів і
868 072
наборів для дітей
від 0 до 35 місяців
Останні новини
Читати всі новини
Відео
Фото
КОНТАКТИ
0800 509 001